vrijdag 30 juli 2010

Groenteboer


Ja hoe begint zoiets. Heel onschuldig.
Je koopt eens een prei, of een wortel wist ik veel dat die man daar van die gekke gedachten bij had. Dat kan je toch ook niet ruiken.

Ik kwam er wat vaker, kocht wat groente en fruit en raakte zo wat aan de praat. Hij was heel vriendelijk.
En op een dag, tegen sluitingstijd pakte hij een wortel en duwde die zo mijn strot in. En hard duwen dan he. Eerst kon ik er de grap wel van inzien maar als hij dan echt door blijft duwen en je begint te kokhalzen denk je wel van tja, volgens mij is dit niet echt oke. Maarja ik denk ik laat die man maar even hij zal zijn dag wel niet hebben.
Toen ik dat ding eindelijk had uitgeproest betaalde ik en ging naar huis.

De week erop was ik er weer. Ik had een kilo aardappels nodig en geraspte worteltjes. Hij zei dat ik ze wel even achter mocht halen. Ik vond dat wel leuk een kijkje in de keuken. Maar toen pakte hij die rasp en begon zo over mijn handen en benen stukken vel af te raspen. Eerst denk je van dat kan geen kwaad maar als hij dan zo bij je pezen en botten komt is het toch niet echt fijn.

Tja enzo ging het maanden door. Hij propte kilos aardappels door mijn anus naar binnen duwde mijn hoofd tussen de schuifpui sloeg de kassa la op mijn hoofd kapot. Maarja wat doe je er tegen? Je moet toch gezond leven? Je kunt toch niet die bespoten zooi van de supermarkt eten? Wat ben je groenteboer?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten